Case verpakken voeding: sampling Leo 2018-04-08T12:41:11+00:00

Case verpakken voeding: AMAB ondersteunt field marketing actie met sampling van brand activator Bananas voor Milka Leo

22/05/2017

22/05/2017 Terug naar nieuws

Field marketing, what’s in a name?

Fieldmarketing is een marketingdiscipline die zich, door middel van persoonlijke interactie, richt op het verbeteren van de verkrijgbaarheid, de presentatie, de promotie en de verkoop van producten en diensten. Fieldmarketing speelt zich af ‘in het veld’, daar waar producten en diensten worden aangeboden en op plaatsen waar doelgroepen zich in het dagelijks leven begeven. Fieldmarketing heeft tot doel om koopgedrag en merkbeleving direct te beïnvloeden.

Milka Leo

“Lééééooooo, iedereen komt als je Leo roept!” Wie kent het niet? Kinderen van de jaren ‘60, ‘70, ‘80, ‘90 of 2000 … De generaties volgen mekaar op, maar ze zijn totaal verschillend. Eén ding hebben ze gemeen: allemaal hebben ze de tederheid van Leo geproefd én gedeeld. Vandaag viert Leo de banden die deze generaties met mekaar hebben. Elke familie krijgt de kans om samen een unieke ervaring te beleven.

Hoe hielp AMAB het brand activator Bananas bij hun field sampling?

  • AMAB bracht op de plano geleverde wikkel manueel een lijmstrook aan.
  • Die wikkel plooiden we daarna zorgvuldig rond rondom de Leo wafel.
  • En dat alles onder gekoelde condities aangepast aan de noden van de chocolaterie.
  • De afgewerkte Leo’s verzamelden we daarna in handzame dozen voor de promo teams

Hieronder een beschrijving van de handling aangevuld met een paar sfeerbeelden.

Case verpakking op maat: Leo

Plano wikkels

Case verpakking op maat: Leo

Wikkel voorzien van lijmstrook

Case verpakking op maat: Leo

Wikkel plooien

Case verpakking op maat: Leo

Afgewerkte wikkel

Case verpakking op maat: Leo

Leo in omdoos

Case verpakking op maat: Leo

Deelnemen

Case verpakking op maat: Leo

Field sampling team